Bij Rockit Automatisering heeft u altijd persoonlijk contact met een van onze medewerkers. Wij nemen de tijd voor u, uw vragen en / of problemen. Indien Rockit Automatisering het probleem niet op afstand kan oplossen komen wij graag bij u langs.
Voor al uw vragen belt u met 036 – 524 43 68 of stuurt u een e-mail naar: info@rockitautomatisering.nl.
Wat kunnen wij u bieden?
Rockit Automatisering is de Apple Specialist van Almere en omgeving. Wij kunnen u ondersteunen bij Apple problemen, scherm reparatie van uw iPhone, iPad of iPod en wij helpen u graag bij zakelijke Apple problemen. Dit kunnen wij doen bij u op locatie, maar ook op afstand. Met Remote Support van Rockit Automatisering is uw probleem vaak al binnen 10 – 20 minuten opgelost. Het enige vereiste is dat u beschikt over een werkende Internet verbinding.
Zakelijke Apple of Windows gebruiker?
Wij helpen niet alleen particulieren maar ook veel klanten binnen het MKB. Rockit Automatisering bedient bedrijven van 1 – 50 medewerkers. Graag komen wij bij u langs voor een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek. Het maakt niet uit of u Apple, Windows of beide systemen gebruikt. Wij helpen u graag efficiënter te werken.
Werken in de Cloud?
Het werken in de Cloud is helemaal van deze tijd, niet zo gek het stelt u in staat om overal ter wereld in uw bestanden te kunnen werken. Rockit Automatisering helpt u met de implementatie van Cloud oplossingen en de uitleg hier van. Meer informatie vindt u op de pagina Rockit Cloud.